Sunday, February 7, 2010

Session With The Skater

Semalam aku gerak ke KL dekat dengan Central Market. aku jumpa sorang budak nih. Azzam. hes a skater *woot woot!* hahaha, so kenal kenal kenal. tunjuk ajar and introkan die pasal parkour. Putra dan Arif pun ada.

so, lepas tu ajar lah dia basic. precession jump, turn vault, and so on (mamat ni lompat tinggi kowt). jadi ape ape pun, die nie memang ada bakat tuk parkour dan yang paling best. dia ni peramah doe *awww*

session start pukul 3 habes pukul 6. dah lepas jea maen pako, gerak dataran jap. Tricking! but, hari tu aku memang takda mood nak pusing pusing doe, sebab kaki aku sakit and kepala aku pening. mula mula aku ingat aku dah hampakan Azzam. sebab tak dapat nak ajar dia. yang dapat pun basic roll. Putra dapat landing die punya front flip. yang Arip pulak tak habes habes ngan breaking and popping die. member member Eksees yang lain, cam biasa lah. last skali, Azzam bagi tawu aku yang die tak minat tricking. hahahh, lega gila aku.

pastu balik. time tunggu bas tu arh macam babi(as always) Arip takut mak dia marah
HAHAHH.

so thats it, nice to meet you Azzam :)

No comments: