Friday, March 5, 2010

BoDOh

hari ni panas betol. masuk bilik panas. masuk tandas panas. kuar umah panas. segalanya panas hari nih.

aku tau apa yang korang fikir. panas dosa kan ? maaf anda silap. sebenarnya panas sebab tadi aku masak cokodok minyak tertumpah kat tangan aku. adoiih (loghrat mansul) habis 1/4 daripada colgate yang mak aku baru beli tuh aku tarok kat tangan.


tadi aku baru jea baca blog blog mereka sekalian.

ada yang kata blog aku banyak mencarut, ada yang kata blog aku cam sakai, ada jugak yang kata dia tak suka cara aku menaiping like "aku melakukan", " aku sedih sungguh"... blah blah blah

ini memang cara aku lah bodol. aku tak suka blog macam semacam mereka mereka memblog blog. the truth is. kau orang yang bodoh. dah tawu tak suka buat apa singgah singgah lagi. korang yang buang masa. pastu cakap 'macam taik jea aku baca blog die'. doubleyou tee eff man !

hahahh. suckass! at least aku takda lah nak maki maki orang. cursing people like you think you're good enough. contoh : 'bodoh punya cina' , 'bahalol punya mansul (contoh)' yang paling suckass<--bahasa acap. suka suka jea dia kata aku mengomplain. inikah cara pemikiran remaja nowadays ? kita advise. dia kata kita carik pasal.

maaf ya,
blog aku bukan seperti mereka mereka yang tidak pandai berinteraksi melalui penulisan yang hanya memaki hamun orang sekeliling mereka, mempersoalkan kehidupan kehidupan yang serba tidak kena. apa apa perkara yang kontra dengan diri mereka, mereka cela. itulah gaya blog mereka, bajet bagus mungkin.

kau orang cakap jea mat rempit tu itu la, ini la. tetapi sikap 'fikiran sempit' korang nih lebih kurang jea dengan diaorang. cuma 5-6 percent jea beza

kepada yang 'agak agak' terasa. maaf dari aku. aku bukannya nak offend kau orang. just kadang kadang tu aku bengang jugak ngan korang nih. aku pun ada hati dan perasaan. jangan sesuka hati jea mawu judge aku ya











ciao~

2 comments:

Hafyzdinh Hadin said...

biase laa banyak mencarut...
cool ape...
=)
tengok omputeh...
rilek2 je maki2 an...
hahaha...

Atha said...

tu arhh!!

mencarut for life man!!!