Wednesday, March 31, 2010

Live

aku benci betol kalau ada orang tu kata "life is boring" , "life? bored like hell man" , atau yang lagi cam kimak "hidup bosan macam syial!" korang tak sedar ke ape yang korang sedang cakap tuh?! mempersoalkan kehidupan yang tuhan telah beri. dosa tu dosa.


hidup oh hidup,
kadang kadang memang menyampah melihat muka yang sama setiap hari. "asyik asyik muka ko" , "eh, ko lagi?" , "apsal aku asek nampak muka ko"<--'kooo' lograt bapak aku yang berasal dari Perak. ataupun melakukan aktiviti dan perkara yang sama setiap hari,..



Jadual Saya<--title

Isnin
7.30, skolah, kena bebel, salin nota, tengok muka awek kawan dan hater --> 10.20, pegi tandas. pee jab, betulkan rambut, blah --> 1.50, jumpa awek, balik, makan, berak, online, tido --> 6.30, bangun, berak, makan, solat --> 8.00, tuition, salin nota, pastu tanya member "takda awek baru masok kea?", salin nota --> 10.00, balik, online, makan, text awek "hi syg, sweet dream yeh", tido.

Selasa
(copy and paste)

Rabu
(copy and paste)

Khamis
(copy and paste)

Jumaat
(copy and paste)

Sabtu
(copy and paste)

Ahad
(copy and paste) + "alamak! kerja skolah blom siap" *muka screwed



begitu lah flow kehidupan remaja sekolah ini hari. post ini sebenarnya bukanlah untuk offend kau orang. tetapi untuk menasihati korang korang. like my friend use to said "dont complain and blame others about life and the inviroment around you. blame your self cause not trying to make it better"

ye. memang ye. aku setuju 100% dengan dia. jadual di atas nih. adalah jadual aku yang dulu. pfft, lebih kurang la. sebab tu aku cuba nak improve kan hidup aku. aku try something new. aku masuk Parkour. korang prasan tak. aku selalu sebut pasal benda alah tuh.

itu sebab aku memang bersyukur dapat terjebak dengan nya. sebab apa? sebab my life is changed! thanks Allah. aku dulu memang noob. tak tawu apa. budak budak selalu bully aku *sob sob. and dia orang tak pernah anggap aku kawan. the hole year in primary school. aku tak pernah ada kawan. SERIOUSLY SHIT! pfft.

apa apa pun. please ah korang. jangan lah cakap benda benda tuh. tak baik dow *ceh

4 comments:

Hafyzdinh Hadin said...

wooh3.. main point di sini is marilah kita masok parkour beramai2.. =) boleh frerun berjemaah.. hahahaha..

atha: bnyk kan post2 camney.. masyuk.!!

Haryesta Mistyra said...

"aku tak pernah ada kawan"
hahahaha!


sucks gile ayat tu.

bkn ke kau tu famous? dari duluuuu smpai skrg.

Atha said...

hafyz : ek eleh. ko tgok ke tak label aku tuh. ni bukan psal pk lah. siot jea

Atha said...

teyra : dulu. sekarang dah lain