Sunday, April 11, 2010

Hey, you're the opposite of me

Budak perempuan memang pelik. betul tak ?
seriously. sekarang ni aku dah mula buat research pasal perempuan. oleh kerana sudah terlalu banyak kaum yang sama berdamping dengan ku. dan telah bosan merenung wajah sekaum kalian *no offence. bukan nak jadi gay ya.

merujuk pada penglihatan aku yang jelas dan nyata ini. aku dapati bahawa.. budak perempuan lagi banyak bercakap pasal lelaki. dan budak lelaki adalah yang sebaliknya. itu membuktikan bahawa kami 'as a guy' memang cool. kami jarang sesekali bercakap mahu pun bercerita pasal perempuan. so theory pasal lelaki commonly memikat perempuan jelas sekali salah.

mula mula aku ingatkan orang prempuan ni lah yang paling bermoral sekali. paling ber-atitude sekali. but, dia orang (perempuan) walau serapat mana pun. sering sekali mengutuk sesama sendiri. like,.. watahell man? kita ingat dia orang ni cam rapat gila. air dicincang tak akan putus. tetapi tengok tengok, begini rupanya. seriously aku tak faham. dia ngan dia pun nak main kutuk kutuk. macam takda kata sepakat langsung. cam kita laki ngan laki. saling backup mem-backup. "ohh, tu masalah dia", "aku tak nak masuk campur", "ah pandai pandai lah". itu la dia, keburukan yang jelas aku lihat. semenjak sering bergaul dengan kaum seberang.

prempuan ni banyak yang berfikiran negetif/sempit. kalau ada gossip jea. percaya jea semua. tak siasat apa sume. terus tuduh sana sini. bila dah bergaduh.. dia punya ego tu mengalahkan orang lelaki. masing masing taknak mengalah. walaupun salah dia. ego tahap apa aku tak tawu la. sighh~



bukan aku nak offending kau orang. just that,.. umm... tak tawu la..

No comments: