Tuesday, May 4, 2010

Formspringers

ini aku nak cerita pasal budak budak yang ada account FS nih. korang kalau dah dapat a so called 'hate question' tu, please lah jangan nak syak sape sape pun. kalau dah dapat. anggap lah ianya sebagai kata kata semangat pada kau orang. ini tidak, kalau dah agak agak betul tu. orang tu lah yang dia pikir lain. siot betol arh. aku yang kena pulak tuh. aku kalau dapat soalan soalan nganjing ni aku lagi suka.

aku nak bagi tawu korang. dengan hati yang ikhlas dan jujurnya. aku tak pernah hantar 'hate question' kat siapa siapa. sekali pun tidak. sebab aku tak benci siapa siapa pun kat skolah atau pun di luar. tidak suka tu ada laa. aku ni jenis yang jaga hati orang. sumpah aku tak tipu. kalau aku ada kutuk kutuk pun. itu hanyalah gurauan semata mata. yang pikir lain tu aku tak tawu lahh.

so bila korang dah dapat nganjingan nganjingan dari mereka mereka yang berhati silu. jangan lah nak suspek suspek aku yeh.

No comments: