Friday, February 12, 2010

Rumah Hijau

Semalam skolah agak okay arh.
macam macam subject aku dapat focus. sekarang time Biologi aku dah tak duduk di meja ngan group group blakang dah sebab dorang bising. aku duduk di meja meja depan sebelah Shezryna dan Hajar. Chemistry dan +Math tahun ni cam okay gila. papan papan kenyataan kat blakang dan depan klass dah lengkap. sampah dah dibuang, lantai dah di sapu, dan meja dah disusun dengan cara baru<-cara Erina dan Atha. hahakk. masa balik tu, aku, Erina, Yoges, dan Leong stayback jap tuk bersihkan tingkap. ye arh kan, nak buktikan kat si Aziah yang kami ni berhemah. Danial sepatutnya ada, tapi dia sembang kata dia demam<-cam pondan. hahahh, dah lepas tu balik. dorang sume balik terus tapi aku stay sampai latihan rumah sukan. tak tawu lah kenape aku aktif sangat tahun ni dan aktif sangat bercerita pasal skolah. mungkin sebab tahun ni tahun terakhir untuk aku menghabiskan sisa sisa kehidupan skolah. so latihan, hari ni latihan larian berpagar<-freerun beb! . aku ngan Danial malas nak main lari lompat<-apa yang kami gelar sebab hari tuh panas. Izzaty cam semangat gila nak lari, pastu jatuh. haha padan muke kau. aku cam asik panggil Izzaty 'Aina' jea. dia pun macam 'weyh jangan lah weyh' aku dan Danial masok lompat kijang. kiteorg cam terlompat lompat-terlompat lompat. kaki kanan kaki kiri kaki kanan kaki kiri. budak budak form 4 pun nak masuk jugak. so cikgu suruh kiteorg ajar. bile ajar, dorang pun cam 'kaki mana satu nih?' kaki kanan ke kaki kiri, kaki kiri ke kaki kanan. hahah, last skali aku cakap pape jealah. aku ngan Danial "again" *bengkok dua jari* sign up tuk masuk lari 100m and 200m. pastu cik Lim letak nama aku ngan Danial "again again" kat 400m. wataheck. so sukan tahun ni.

aku masuk,


Lari :
100 m
200 m
400 m
400x2 m
Baling :
Lembing & Cakera
Lompat :
Jauh
Tinggi
Kijang

&

Kawat Kaki KRS<-5 tahun turut turut johan

haha, so. hari ni balik cam cepat gila owh. sepatutnya habis pukul 5 p.m., tapi hari nie pukul 4.14 p.m. dah settle. jadi aku ngan Danial cam sembang mmanjang. cite pasal tebuan kejar aku lah, Miss. Ong cakap cina, cikgu cikgu stylo skolah (Ceng, Tambir, Hamidah), cikgu cikgu mulut longkang/kaki ngumpat (ni takleh bagi tawu nama arh, banyak stalker) and so on. tapi aku asik cerita pasal zaman kanak kanak jea. mungkin sebab aku rindu tahun tahun dulu kowt. bcause semakin tua semakin busan. then balik, si Jamal dan Arif ajak aku tricking. tapi aku malas. nak balik berak, makan, tido, buat peka.



:)

No comments: