Tuesday, March 23, 2010

Myspacer

sepertimana aku post di status myspace aku.

"i think, i dont use myspace anymore"

kau orang nak tawu kenape ?

pfft, aku pun tak tawu kenape. mungkin sebab myspace dah macam trash kowt. hahahh. takda lah. sebenarnya. aku punya myspace account dah tak betol dah. kadang kadang aku boleh on kadang kadang tak boleh.

kalau aku nak post comment kat dia orang punya prof. selalunya tak boleh. walaupun aku dah connect dan disconnect kan line aku. sebab sebab ini lah yang menyebab kan aku malas nak ber myspace.


:(


2 comments:

Hafyzdinh Hadin said...

hahahahaha...
poyo... =P
ko tawu sebab ape???
sebab ade gambar buruk dowh kat profile ko 2...
virus 2...
hahahaha...
yg gambar katun 2..

Atha said...

hahahahhh! siol. sebab bnyak rempet dowh. mls gila akuh!! :DDD