Friday, March 5, 2010

Saringan

Seperti biasa,
setiap warga sekolah di seluruh malaysia wajib mengadakan hari sukan sekali setahun bagi Menentukan objektif sukan sekolah tercapai, merancang aktiviti sukan sekolah jangka panjang / pendek, mengenalpasti T.O.V (take of Value),merancang strategi peningkatan dan penglibatan dalam sukan, menggunakan sepenuhnya kepakaran dalam bidang sukan yang ada di sekolah. meningkatkan kemahiran guru melalui klinik sukan and bla bla bla..

tadi ada saringan. tahun nih aku fikir nak aktif sikit. heheh, last year weyh! so masok lah banyak acara. ngehehehehh aku kan 'so called hebat' (prasan). tapi, nasib tak menyebelahi. bak kata Arip 'lain order, lain dapat'. memang betul. aku tak tawu lah system pentadbiran kat sekolah ni macam mana. masa latihan. nama aku dah terukir dah kat atas kertas. sebab aku datang. aku try. aku dapat. tapi sekarang, lain pulak. huiihh, macam ni baik pi skolah pondok.

budak yang noob, tak aktif, dan tak datang latihan yang di-asign kan nama. tak ke mintak penyepak namanya. bongok betol. aku tengok Meyshna punya kaki dah berselotape dah tadi. wahh, kuatnya lari. dan aku dengar budak perempuan yang lari 200 meter semua tumbang macam 'domino' hahahh. lawak siot. kalau aku ada. memang dah pecah perut doh.

Putra ngan Fikri masuk perbarisan dowh<--noob hahahhh. dorang kata 'Hakka' best ? gila dull dowh. tu lah perkara paling bangang pernah aku tengok. macam nak tunjuk kuat jea. teriak sana teriak sini. asshole. asal cheer tuk lelaki takda ek ? aku nak try lah dowh. nampak cam best (jangan fikir lain yea) sebab aku pegi Bukit Jalil last year. aku tengok Team Pirate tuh buat hanspring tah hapa hapa. i wanna show them the true meaning of tumbling *ayat kerek* :D

sepatutnya aku boleh menang baling spear tu dowh. tapi mat rempit mana tah pegi replace aku last sekali. apa yang aku dapat ialah. lari 400x1 dan lopat kijang. dua dua kalah. sebab aku tak ikhlas nak masok. ye arh boleh crite, dorang sume kaki panjang tahap girafah! LOL. lari 400 kalah. diaorang semua salahkan aku. nak buat macam mana. kaki aku memang tak nak lari. tak leh nak paksa lah :P at least aku masok jugak. kalah pun kalah arh. menang bukan dapat ape pun. dapat medal prototype emas jea. hek hek. benda alah tuh kalau dijual besi buruk dapat. hhhmmmnnn, agak agak 0.25 sen. ngehh bernilai kan ?

rugi aku pegi saringan nih. miss add math, chemis, ngan math period banyak. grhhh. dah la test hari tuh markah cam taik. takda A langsung.











bye~

No comments: