Monday, March 1, 2010

Weee~

Wahh,
hari ini so syok meh. mandi hujan. dah lama dah aku tak melakukan aktiviti seperti ini. gahhh ! rindu siot. terkenang pula aku pada zaman muda muda dahulu. zaman dimana anda hanya punyai satu 'thing' sahaja di dalam sissue di sebalik tengkorak anda. iaitu bermain. main, memang lah main. main game, main pako, main main...etc. tapi bila nak di 'd kan main ini sangat payah.





(gahh gahh, dah syok sendiri la pulak)





cerita sedikit.
hari ni muiz sekali lagi menanyakan prihal yang sama. "atha, hari ni tak datang Saga ke ?" aku pun. yeye, datang datang. so kena lah panggil Jamal dan Arip. setiap kali nak pegi mana mana mesti aku yang kena panggil dua mamat nih. leceh dowh. cerewet pulak tuh. tricking spot nak baik baik jea.

sampai Saga, belum warm-up belum apa. hujan turun. shhhgg. lepak pondok. aku bosan time tuh. sebab tu lah boleh sampai basah badan. hujan hujan pun nak lompat lompat jugak. mula mula aku ajak si Jamal tu tak nak. takut mak marah<--loser

last sekali dia yang over tuned. sembang punya dick. courd basketball licin gila. aku ngan Arip 'coindrop' manjang. backspin, flair, windmill semua try. session hari ni, jadi 'Breaking Splash' bukan 'Tricking Seshh'

haha, sumpah best doe mandi hujan. Aku, Arip, Putra macam orang gila sliding sliding kat basketball courd. owh ya, tadi aku buat roundoff--->backhandspring--->fulltwist kat courd basketball time licin licin tuh bail. bapak sakit. budak budak suke jea gelak. *babi btol*
















wee~

No comments: