Saturday, May 22, 2010

I Am Offending You !

Yang Fatin Athirah

minah ni aku cakap sumpah aku tak puas hati doe. i mean, shes a total bitch. and the worse bitch you may know! i dont like to talk about this. but you make my life worse! gaahhh!!

wey, kau tu gila dowh. GET HELP! kau fikir ko tu bagos sangat apsal. cakap orang hipokrit. kau tu lagi arh. bapak segala hipokrit! aku tau la work aku tu tak seberapa semat. at least it even 90% better than yours. depan aku cakap, "eh lawa la edit kau" belakang aku "eei, atha tu edit gambar tak hapa hapa tah doh" aku tau la ape yang ko cakap kat Jan. lekk arh wey, Jan tu member aku bhaii. ko nak kutuk pasal aku dekat dia. mesti arh dia report balik kat aku. asshole. tengok jugak la wey, aku pun guna camera with only 2.0 pixel. daripada kau. DSLR ada. tapi tak reti pakai. bongok. aku rimas doe, dengan semua kawan aku kau nak kawan. tak salah. tapi aku rimas doe. like Khalyf, Afi, Jan, and all that. tengok arh. bertapa banyak mutual friend aku dengan account facebook ko. please la wey. rimas wey, rimas.

aku tak pakai pon arh CS4 ko tu. memang tak boleh pakai pon. aku amek dari member aku la weyy. tak batak pon barang ko. ade ke patut. dah janji nak datang pukul 10. aku datang arh. dah bila aku sampai. cam FAKOFF je prangai dia. aku call tanya dia kat mana, ni jawapan dia "oh, aku malas lah. bye" tak macam puki mak pulak?! bukan sekali je. banyak kali bhaii masalah nye. me anaya orang je wey. serious bapak kejam syial kau. ko ni memang takda hati dan perasaan arh. bukan tu je. otak pon takda.

ini dia, 'work' dia yang buruk tuh

gaahh! rosak blog aku

tah pape la doe. buruk tahap jirafah

tag 'haryesta' dia yang tah hapa hapa. warna warni cam kampung.

ni work aku yang dia cakap buruk semua.

korang boleh tengok betapa hancur nya pompuan ni kat formspring aku. yang buat 'hate question' tu semua dia arh tuh. aku SURE sangat arh tu kau. tak pun korang tengok je la kat chatbox aku tu. itu SEMUA dia doee. hoho. dah la PENGECUT. nak offend orang pun at least letak la name ko tu. ko cakap aku pengecut. tapi KAU tu lagi arh. obviously. nampak sangat lah wey ko tu KECUT. ni aku memang offend kau sekarang ni. aku hantar 'hate question' kat formspring kau. semuanya ada tag nama aku. hoho. itu sebab aku tak kecot macam kau. bitch. aku ingat lagi, kau comment gambar aku yang baring atas jalan tu. "buat solat hajat lagi bagus" memang pun. tapi kami tak buat dosa pun. tak macam kau, pakai baju sampai nampak segalanya. kata kata kau tu semuanya membajet alim. aku cakap kau bajet alim sebab kau memang bajet alim pun. and kalau aku cakap macam tu, tak semestinya aku alim. dol. sekurang kurangnya, aku tutup jugak aurat. ko? nak cakap orang banyak dosa. tengok diri la weh. buy your self a big faking mirror.

seriously, bengap doe pompuan ni. ko tu EGO tahap gajah doe! orang nasihat tak nak dengar. pikir diri tu bagos sangat. eh, kalau ko tu bagos. orang suka wey. ni masalah nya. takda sorang pun suka kawan or even talk tu you. HAHAHA *devil laugh* bila kita suruh dia berubah. dia akan cakap "buat apa kita nak ubah diri untuk orang lain" lihatlah bertapa sempitnya pemikiran ko tu. ubah diri untuk orang lain tu, ubah untuk engkau jugak! kau cakap aku berfikiran sempit. tapi kesempitan aku at least ada jugak ruang. kau? hohoho. and aku dengar, semua orang stok sakit telinga setelah dengar kau nyanyi pada hari guru? hell yeah, aku sangat teruja mendengarnya. biar padan muka kau. sedar sikit diri tu.

tengok lah. semua perkara buruk yang kau tuduh aku tu telah reflect balik pada diri kau. kau cakap aku pengecut. kau takda bukti. tapi aku ada. kau cakap edit aku buruk. kau punya lagi buruk. kau cakap aku otak sempit, kau lagi sempit. and kau cakap aku miskin? hoho, tengok diri la weh. aku beli barang komputer, camera, baju semua tu pakai duit aku wey. aku kerja. tak macam engkau. menghabiskan duit mak bapak je tawu. kalau ikutkan. KAU tu yang miskin. sebab pernah ke kau obtain money dengan hasil kerja kau? daaa.. obviously-not

dia ni aku tak tawu la ape yang tak betol nya dengan dia. hari tu aku tegur dia elok elok. cam tiba tiba je. senang cerita. doubleyou tee elff lah.

atha : (tergur dengan elok)
setan : hipokrit!<--with an annoying voice
atha : (tegur dengan elok) *again
setan : bodoh!<--with a faking annoying voice
atha : apehal ko ni!
setan : babi bodoh hipokrit!!<--with a bitch-slaped annoying face
atha : (maki macam hantu)

aku memang tak kan tegur ko dah. sebab starts dari situ. kan aku dah cakap aku dah 'istiharkan' yang ko ni bukan kawan aku. so apehal ko tiba tiba nak hina aku dalam chatbox aku tuh. nampak sangat ko yang carik pasal bodoh.

man, i felt stupid for knowing you. and i am absofakinglutely right!
last word, go die~