Monday, January 3, 2011

Bantal Terbang

Dalam tengah tengah berangan tadi. aku terpikir balik. kenapa setiap kali aku menyinggah ke kedai pak dolah. mesti manager yang berbadan sasa tu menyambut kehadiran ku dengan begitu mesra. dalam setiap kali nak refill air, mesti tersengeh sengeh juga dia. watahek? jangan terkejut, kedai pak dolah juga kini memiliki rangakaian tidak berwayar atau dengan nama singkatnya, wifi. kata mereka, dia tu memang gay. hah. tak silap aku, gay gay sekalian ni ada common sense yang tersendiri untuk mendetect mereka mereka yang sebuta nafsu dengannya.

Persoalannya..
aku ni nampak gay ke wehh!? serious ke? dah cukup trauma dah ni dengan prihal gay yang tak ter ending. apakah ciri ciri fizikal ku yang membuatkan theory berikut kelihatan nyata? nolstaga~ (tiru ayat azam). pasal pos aku yang hari tu, perkara tu memang terjadi la korang hoii. aku memang saja tak nak ianya disebut sebut. pretend perkara tu takda ape pun. sebab takot tak dimakannya nanti masakan mak aku kang. terasa geli yang teramat.

haihh, besok sekolah. seluar dalam tak kering kering lagi ni ah. takut takda backup je nanti oii kalau sluar terkoyak esok. seperti biasa, setiap kali cuti panjang. penyakit aku datang balik. penyakit susah tido. jadi ini lah dia. melayan jari jari ku. melihat mereka menari nari atas papan kekunci. sehingga pos ini siap di publish.

memang susah nak percaya. dilema gay aku sejak kebelakangan ini. ramai yang mengambil kesempatan ni untuk mengejek ejek aku. gay sana, gay sini. "poor you little bastard", "aku pun nak molest kau lah", "atha, how was it like to be a gay for a few minutes?". tambahan lagi, apa pula yang bakal di katakan oleh budak budak kelas esok hari. arhhh, screw them.

mungkin aku perlu cari girlf bagi membuktikan ketidakbenaran khabar mengarut dorang. tapi, mana nak dapat Bgirl?! hahah. kalau aku dapat Bgirl, i'll be the coolest boyf she'd ever had. haha. neahh, takyah nak berangan la atha oii *tolak adik.



calu~

No comments: