Monday, January 3, 2011

en ow ow be

Tak faham. kenapa remaja remaja sekarang mementing kan perfection. memang la semua orang nak kesempurnaan. tapi agak agak la doe. sampai sanggup nak mengutuk, mencela, menyindir dan mengejek. so uncool mann. dah besar gajah pun perangai macam budak budak. badan je membesar, otak mengecil. yang gurau tu gurau lah.

aku tak tahu kenapa aku tak boleh nak ngam dengan segolongan plajar dalam sekolah aku. mungkin tak satu kepala kot. laki pompuan sama je. gurau sikit anggap serious, semua benda yang aku buat macam tak kena je pada mata dia orang. bak kata Syimir, "they're just a bunch of trash". aku takda lah menganggap mereka sebegitu. tapi rasa macam nak meletup jugak laa bila mulut bisa dia orang tu mengeluarkan deretan ayat yang menusuk ke jatung. mengomplain pasal personaliti aku. aku akui aku memang selekeh kat sekolah. kasut hitam, rambut panjang, baju komot, muka separuh sedar, seluar kusut masai. rambut tak bersikat, tidur dalam kelas. aku memang selekeh serabai. segalanya di sekolah memang tak menjadi lahh. tapi yang paling penting dalam selekeh selekeh aku, aku tak pernah mengacau orang.

ini dia kata kata nya pada aku,

Pasal Rambut
Dia : atha, hansome ah kau sekarang ni. sideburn kiri panjang, sideburn kanan pendek
Atha : oh terima kasih.
Dia : style ape ni wehh? style giler ahh. ni trend budah budak otak senget ke? macam mana nak buat?
Atha : ohh sorry ah bro, tak boleh ah. ini budak budak market je boleh buat. kalau korang yang tak dikenali. harap maaf :D


Pasal Seluar
Atha : korang buat ape ni? study ke? bagus ah
Dia : tengok sluar dia (menyeru member member nya tengok kat penyangkut seluar aku). haha
Atha : selekeh sangat ke aku ni?
Dia : bukan selekehh. ahahaha (muka happy dapat menjatuh kan aku)

Fact 1 : seluar sekolah aku dah tak ada penyangkut sebab dari tahun lepas tak bertukar


Pasal Seluar lagi
Dia : atha cantik betul sluar kau ann (menunjuk ke arah bawah bahagian seluar aku) kau tak boleh besar kan lagi ke?
Atha : ni masalahnya hal koyak sendiri nih. dah memang terkoyak kot.

Fact 2 : bahagian kaki seluar aku dah koyak baggy macam seluar agogo



hampir semua ciri ciri fizikal mahupun benda benda yang aku buat hendak di komennya. apa masalah die ni sebenarnye? kalau di ikutkan kepala otak jahat aku. die ni memang nak menjatuh kan aku lah. sama je dengan member member nya yang lain. in the end, aku mungkin agree dengan kata kata syimir. hahh

jantan selekeh

but i got worlds for you mann. aku tau kau nak diri kau tu lebih hot dari aku. kau hendak menjatuh kan aku supaya diri kau tu boleh di megah megah kan lagi. tapi dengan apa? chicks? friends in facebook? atau mungkin kau nak nama kau disebut sebut lebih dari aku? ohh watahekk. nak menggejar sangat gelaran hot tuh. bak kata Ulii, hot. hot doe dia. hot doe. hot doh. hot-doh. hodoh juga jadinya. hahaha.

aku memang kekurangan kawan di bsd. tapi kalau banyak banyak pun buat apa? buat apa nak kawan dengan mereka mereka yang sekepala otak dengan kau? ewww, semua stok stok tak cukup makan garam. bukan lah aku nak cakap diri aku ni bagus ke ape. tetapi, pandai pandai pikir balik lah. korang nak ke be among those yang mempunyai minda sebegini? orang gua tu lagi open minded aku rasa. noob!~

No comments: