Friday, April 16, 2010

Marah

aku dah agak dah. dalam hati aku "jab lagi ada lah post nganjing dia". bila ko tak balas dalam chat box tu pun aku dah tawu dah. bla bla. ye, marah ler. tadi tu tetiba jea aku rasa nak luah kan pandangan aku terhadap kau. wuuhuu. ma bad.. aku tau ko tak suka orang kacau hidup kau. dalam hati kau "pergi mampos arh aku nak brubah ke ape!". itu jea aku nak cakap. "kau dah brubah dan aku tak suka".

3 comments:

jaja jemma orientalis said...

you know me very well :')

Haryesta Mistyra said...
This comment has been removed by the author.
Ataticu said...

yeah :/